Foscam 8910W rammelt op zijn kop/ondersteboven gemonteerd

Venusalsa
Komt pas kijken
Komt pas kijken

Foscam 8910W rammelt op zijn kop/ondersteboven gemonteerd

Bericht door Venusalsa » 28 Dec 2015 14:36

Ik heb enkele dagen geleden de 8910W zwart gekocht. Het viel me direct op dat het roterende bovendeel nogal los op de basis stond. Als je de camera in je hand houdt, rammelt hij dan ook.
Ik dacht dat dit misschien hoorde tot nu.

Als hij op zijn basis gewoon rechtop staat is er niets aan de hand, maar ik wil hem ondersteboven aan de bijgeleverde mount gebruiken en doordat (?) hij zo los is/rammelt, merk je zodra hij ondersteboven gemonteerd is
Hij maakt namelijk bij panning (horizontaal draaien) op bepaalde punten een krakend/rammelend geluid. Het is niet geluid van de motor, maar van de behuizing.

Aangezien ik op vele reviews alleen maar lees dat hij zo solide is en stil en mensen klagen over dat de lichtjes hun baby's wakker kunnen maken, denk ik toch dat dit niet klopt. Dit geluid is nl storender dan een lichtje.

Ik ben van plan om met de camera terug te gaan of om te ruilen, maar toch zou ik erg graag willen weten wat de ervaring is met de ondersteboven gehangen camera en of dit herkend wordt.
Ook zou ik graag willen weten of dat het loszitten aan de basis (niet alleen voor het links/rechts draaien maar ook een speling onder de camera) sowieso wel of niet hoort.

Plaats reactie